Jít za svým snem

21.09.2015 12:37

V poslední době často vnímám, jak nejen já, ale i ostatní si často házíme klacky pod nohy místo toho, abych šli za svým snem. Kdy už cítíme, že to, jak žijeme není ono, není tam to nadšení, ta správná energie, pocit naplnění... Tak si umíme vymyslet spoustu ale, proč to nezměnit nebo ale, co vše se může stát, by se vše pokazilo.

            To o čem mluvím je, udělat prostě jednou něco jinak, zkusit to. Zkusit něco vyřešit a promluvit si o tom, otevřít se tomu, co cítíme a promluvit o tom s ostatními.

            Zajímavý je i strach, proč se bojíme o svých snech mluvit s ostatními? Bojíme se, že jsou příliš bláznivé, odvážné, šílené nebo že nás za to odsoudí? Zkuste to jinak. Já jsem začala o svých snech a vizích mluvit s ostatními. A tolik mě překvapilo, že jsem dostala plnou podporu, ale ne od jednoho člověka, ale od mnoha svých přátel a i rodiny. Zpočátku jsem nechápala, jak je tohle možné? Jestli to není divné? Nebo cože se to vlastně děje? Čekala jsem, že zase budu muset za to začít bojovat a pak se nechám odradit. A ono ne. Jůůů, řekla jsem si, naučila jsem se přijímat podporu a to je jedna z důležitých věcí, protože předtím i kdyby mi jí někdo dával neviděla bych to. A teď když nacházím naplnění svojí vize, toho co mě nabíjí energií a z čeho jsem nadšená. Ale také jsem si přestala házet klacky pod nohy a říkat si, to nezvládnu, ale to bude moc náročné a jsem já vůbec dobrá. Přichází vše samo a je to hračka. Pojďte to zkusit jako já. Udělejte jednou něco jinak a naučte se přijímat podporu, ale hlavně jděte za svými sny. Kdo nic nevyzkoušel, může jen brblat, ale nebýt šťastný. Zkuste to a vydejte se cestou za splněním vašich snů. Jsou vaše, takže máte na to, abyste si je splnili, protože to, co byste nedokázali by vám intuice ani srdce neukázali.