Přitáhněte si splnění toho, co si přejete

03.09.2015 08:47

Naše myšlenky jsou jako magnety, přitahují vše, co je jim podobné.

 

    Mnohdy slyším věty jako : „Proč právě já? Proč se mi tohle děje. Mám pořád smůlu“, „No jo, mě tohle vyjít nemůže“, „To zase dopadne špatně“. A je to tak, dopadne to, jak si to přitáhneme. A následuje věta : „Však jsem to říkal, já mám prostě smůlu“. Pokud myslíme negativně. Tak to prostě přijde. Tohle je prostě zákon přitažlivosti. Když myslíme negativně a vymýšlíme scénáře, co všechno se nám ještě může stát a že daná situace může být ještě horší. Tak zákonitě přijde ještě něco dalšího. A přichází pocit, že tohle už zvládnout nejde, beznaděj a vyčerpání. Ale uvědomte si, že už i negativní myšlenky a jejich neustálé opakování vyčerpává.

    Zamyslete se nad tím, co si přejete? Není to o tom, myslet na to, že chcete např. víc peněz. Ale třeba si za ně chcete koupit někde chatu. Myslete na konkrétní věci, jako chata, nová práce a přesně jaká, naleznout přítele, propracujte i  detaily.

    Takže jak na to? Pokud si něco přejete, myslete na to, jaké to bude až to vyjde, posílejte tam tu pozitivní myšlenku, myslete na to často. Zkuste v hlavě kapku plánovat, jaké by to bylo a co všechno potom budete moci dělat a jaké to bude mít výhody. Přitáhněte si to, co si přejete. Funguje to ;-)